Friday, October 15, 2010

what a week.. =P

kebizian melanda..

isnin ada exam.. tp macam besa la kan law UAK jak, x perlu setadi.. tunggu keajaiban alam jek.. hehe.. meti ada dak2 opsyen len yang dapat soklan bucur 2..

selasa.. rehat2 sket.. xda yang bizi.. arini dak kelas aku p prasekolah.. test2 abm yang kami sedia..
*aktiviti mengganggu abm prasekolah,, hehehe

tgahari p cari adiah utk besday boy n gurl.. tem balik tba2 kak ros tepon.. xcdent.. takajut.. nsb bek bkan dia.. kawan dia xcdent.. p tgk2 jap.. kesian plak xda yang tlg drang.. jd spanjang ari jd driver drang.. hantar kawan dia balik rumah.. cmburu da bf dia.. hish.. da la kena tlg, xucap tima kaseh ag 2.. pa punya bf.. hengat aku maw ka gf kau 2.. simpan dalam peti sejuk la.. nsb bek pas 2 ada juak dia tima kaseh ngan aku.. da la minyak aku habis,,, ehehe.. bekira plak..

rabu..MUET.. ke'KING'an ni buduh2 juak.. tem matrix da amek muet.. syukur la lulus.. tp tba2 kuar arahan untuk amek balik sbb xsah sda.. SH*T... palui.. melayang MYR60 aku.. huh! bek aku p makan kfc.. hehehe.. kenyang lagi 2..

kamis: hari ni kami ada amali pj.. smalam da berabis cr baju d asrama.. meminjam.. xmalu,.. hehe.. baju putih plak.. suar da beli smalam.. maw yang warna kaling kosong.. beli la d servay.. MYR19.90 ... hahaha.. mahalnya.. jangn ja tekuyak tem amali sda... amali plak dr kul 6.30am - 12.30pm... then sambung kul 2.30pm-4.00pm.. penat tahap cipan.. da la tinted num 1.. huhu... kena saman JPJ ni law kena tgok.

jumaat: test math.. subjek MR.Khoo.. susah jugak,, tp bole la jawab.. simplex method 2 yang bingung2..

akhirnya berakhirlah minggu yang menyeksakan diri... kesian syg saya jarang jumpa d kmputer... huhu.. nant kita sekaip k...

 *curi dr penster dia.. hihihi.. sori dear..

harap2 minggu depan x bz.. owh exam setat 2b november.. pas2 cuti 16nov... huhu,,,

No comments:

Post a Comment