Tuesday, October 5, 2010

saya malas menulis.. menaip rajin.. tp macam kura2.. hehe











keobsesian aku dengan keta menjadi2.. haha.. ini dipengaruhi oleh anasir jahat iaitu Mas Afiezul Zarien Masnon.. hahahahhahaha... beliau *macam org tua plak* juga banyak memelihara saya sehingga saya menjadi gemuk SIHAT walafiat.. tq rumateku.. mmuahh.. hahahaha....

 Fakta menarik beta dengan QKE 4663...
1. lepas dapat lesen dalam 3 bulan, xcdent melanda.. nasib bek masi idup... cukur la nak...
2. elaun alat tulis digantikan dengan elaun alat ganti... *sori pembayar cukai...
3. ekon keta ni bikin panas.. da buat satu, satu lagi kuar masalah.. penat  juak membuat.. last2 nant aku putung ja ni bumbung dia,.. buat convertible.. hahaha...barula .. macam keta di atas ni... pas2 p pantai duduk2 d belakang.. x ka gila 2.. macam ja mesia ni sejuk... palui2..
4. dia ni bini kedua aku.. lepas org UK.. hehe =P


argh.... apa aku merepek ni.. huhu

2 comments: